پاتوق دانلود

هر چی بخوای هست

پاتوق دانلود

هر چی بخوای هست

همه چی در این وبلاگ قرار خواهد گرفت

بایگانی
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

احسان حق شناس آهنگ خاطرت جمع

morteza zahedi | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

آهنگ جدید و بسیار زیبا از احسان حق شناس به اسم خاطرت جمع

+ متن آهنگ

احسان حق شناس آهنگ خاطرت جمع

آهنگ جدید و بسیار زیبا از احسان حق شناس به اسم خاطرت جمع

+ متن آهنگ

احسان حق شناس آهنگ خاطرت جمع


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احسان حق شناس خاطرت جمع

تا دلت بخواد به تو فکر میکنم با دلو جون

چقده قشنگه احساسی که مونده بینمون

اینجوری برات بگم که خوبه با تو حاله من

تو رو دوست دارمو این شده همه خیاله من

تو رو دوست دارمو

این شده همه خیاله من

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه

بودنت تو زندگیم تمومه رویایه منه

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه

بودنت تو زندگیم تمومه رویایه منه

واسه من فرق میکنه حسی که دارم من به تو

با تو پرواز میکنم وقتی میگیری دستمو

من فقط به عشقه تو این لحظه ها رو دوست دارم

با تو آروممو این حالو هوا رو دوست دارم

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه

بودنت تو زندگیم تمومه رویایه منه

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه

بودنت تو زندگیم تمومه رویایه منه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی