پاتوق دانلود

هر چی بخوای هست

پاتوق دانلود

هر چی بخوای هست

همه چی در این وبلاگ قرار خواهد گرفت

بایگانی
نویسندگان
پیوندها
آخرین نظرات

امیر تتلو آهنگ به من چه هان

morteza zahedi | جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امیر تتلو به اسم به من چه هان

+ متن آهنگ

امیر تتلو آهنگ به من چه هان

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امیر تتلو به اسم به من چه هان

+ متن آهنگ

امیر تتلو آهنگ به من چه هان

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر تتلو به من چه هان

خسته از مردم شهر

خسته از اونکه تو میخوای بشیو من خودشم

خسته از الکل شرر پاک خونه از دم پر شمع

فکر هدف کل شب اونکه میگفت نرو که رفت خودشم

دوست دارن دستخورده شن

بذا بره با اونا که درخورشن بگو اصلا با کل شهر هه

به من چه هان بگو خودم چه مرگمو

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

به من چه هان بگو خودم چه مرگمو

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

خسته ام از این الگوریتم زندگی

خسته از دوست دارم اونم هرطوری که بهم بگی

آرومم نمیکنه دیگه هر گلی که بهم بدی

به من چه هان بگو خودم چه مرگمو

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

به من چه هان بگو خودم چه مرگمو

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

به من چه کی مرد کی باخت کی برد

کی گرفت سیمرغ اینطور بی ذوق

کی اومد رو بیلبورد میلبورد بیخود

هر کی اومد یه دله سیر خورد

به من چه اون چشه خودش خواست که تو چشه

خودش خواسته سوژشه

زیادی ول بپری بدن حق داره کوفته شه

اون خودش خواسته کوفتش شه

به من چه لعنتی حاله من چطور خوب بشه

به من چه هان بگو خودم چه مرگمو

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

به من چه هان بگو خودم چه مرگمو

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

همه جا پشته هم بده همو هی میگیم

همه جا پشته غم غمه همو کی دیدیم

همه جا میدی فقط بد بدو هی میریم

میزنی شوخی شوخی قلبه منو جر میدی

خنده خنده یهویی بند همو آب میدیم

همه جا دیواره و پنجره رو خواب دیدیم

میشینیمو وایستادنه یه پیرمردو میبینیم

دمه بدشانسی فقط فیلمه همو میگیریم

خسته ام از خوابیدن از خواب دیدن از پاییدن

نه آبجیتم نه مامیتم نه داییتم

نه عادی ام نه مادی ام

نه هر جا زود میرمو وا میدمو

نه وا میرم نه حتی رو میدم به فامیلم روانیم

به من چه هان بگو خودم چه مرگمو

بگو بلند یه مرتبه بگو برو راحتم بذار عوضی

نمیشه اوضاع دیگه بدتر از این

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی